Daftar Yaddasht

29.11.06

بازی مار و پله برای آموزش بهداشت فردی

یکی دیگه از کارا اینه که یه بازی برای آموزش بهداشت فردی بین اطفال توزیع کنیم؛ برای این کار از بازی مار و پله قرار شده بود استفاده کنیم، اما فکر کردم که اون خیلی برای بچه‌ها پیچیده باشه، به همین خاطر تصمیم گرفتم که بازی رو از 100 خونه تبدیل به 42 کنم یعنی هفت ردیف هفت تایی؛ اینطوری هم تصاویر درشت‌تری خواهیم داشت هم بازی راحت‌تر میشه؛‌ نکته دیگه که احتمالش می‌رفت که تبدیل به مشکل بشه، استفاده از تاس برای این بازی بود،‌چون تاس به هر حال هنوز خیلی جاها ابزار قماره؛ برای این کار فکر کردم که از کارت استفاده بشه، 5 کارت به شکل مربع که روی هر کدوم به جای شماره یکی از وسایل شخصی مثل مسواک و خمیر دندون کشیده بشه، مثلا یک خمیر دندون، دو دمپایی، سه صابون،‌ 4 شانه، 5 مسواک؛ به این ترتیب این بازی نیاز به یک طراحی جدید داشت، یک طراح یا بقول افغانیا یک رسام معرفی شد،‌ اولش قبول کرد و قرار شد امروز صبح برای دیدن نمونه کارش برم؛‌ وقتی رفتم گفت این خیلی ریزه و من نمیتونم مگر اینکه مدل رو بهم بدین،‌ منم گفتم خوب اگه مدل داشتم که خودم انجام می‌دادم؛
فعلا از رفیقش خواسته که این کار رو انجام بده اونم گفت 3 روز دیگه بیاین تحویل بگیرین،‌که من گفتم اول فردا میام*؛ ببینم نمونه کارتون چیه؛
اگر اینم نتونه ظاهرا باید خودم دست به کار شم؛‌
---------------
دوستای افغانی من با لغت میام مساله دارن، میگن میام دیگه چیه، می‌پرسم پس چی باید گفت؟ میگن: می‌آیم؛ راست*
هم می‌گن خداییش؛

3 Comments:

  • che kare jalebi!
    ay kash manam mitunestam komak konam.
    rasti, 7x7=49!
    movafagh bashi...

    By Anonymous Anonymous, At 12/03/2006 3:43 am  

  • درود بر سميرا
    خوب است آنجا فارسي خود را تقويت مي نمايي. بازي با هرچي را ديده بوديم جز با مسواك و خيمر دندان و ... بابا تو ديگه كي هستي. سريع مي شه مهيا محصولات سميرا

    خوشت باشد خبر بده كي مي آيي به ميهن

    By Anonymous Anonymous, At 12/03/2006 5:50 pm  

  • halet khobe. jaleb bood .

    By Anonymous Anonymous, At 12/05/2006 1:41 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home