Daftar Yaddasht

12.3.06

community development strategy

امروز بالاخره تونستم پیش نویس همون استراتژی رو که لازم بود, بنویسم. واقعیت اینه که از استراتژی توسعه محلی برای یک سازمان تقریبا هیچی نمیدونستم. نه سازمان هایی که تا حالا باهشون کار کرده بودم و نه این سازمانی که دارم باهاش کار می کنم چنین استراتژی نداشتن به همین خاطر روزای اول خیلی نا امید شده بودم. تا اینکه چندتا سفر میدانی رفتم و حال و هوای داستان دستم اومد. اما تا همین 2-3 روز پیش هیچی ننوشته بودم. اونهایی که با من کار کردن میدونند کار کردن من چه مدلیه و تا رو مودش نباشم محاله بتونم یک کلمه بنویسم. تا اینکه مود عزیز تشریف آورد و در نهایت این پیش نویس تولید شد
خودم تقریبا راضی هستم, هم رویکرد و سیاست های سازمان نسبت به موضوع رو توش آوردم و هم یک شبهه /شبه؟؟؟ شرح وظایف یا بهتره بگم اصولی که باید در کار میدانی (کار با جامعه محلی) رعایت بشه. در بعضی قسمت ها شبیه یک آیین نامه شده اما اشکالی نداره چون به هرحال استراتژی اگر بخواد کاربردی نوشته بشه و وارد جزییات بشه همینطوری میشه. در ادامه اش هم آموزش هایی رو که لازمه ارایه بشه آوردم, حدود 11 سرفصل شده که به این ترتیب برای یکسال برنامه ریزی میشه
البته اول این پیش نویس هم گفتم برای نهایی کردنش یک گروه - شامل کسایی که در سند توضیح دادم - لازمه تا ضمن اینکه با فعالیت های پروژه ها مطابقتش میدن دایم در حال پایش اون هم باشن حالا باید منتظر فیدبک باشم, و کم کم نهایی و اجراییش کنم

1 Comments:

  • خوب هنوز پس ورد یادت نیومده انگار. عیب نداره. خودتو عصبی نکن. بشین استراتژی بنویس خیرشو ببینی. عکس هات هم خیلی قشنگه. با موبایل می گیری یا با دوربین؟ اصولا چرا یه کم با نگاه عکاسی به دور و برت توجه نمی کنی؟ فکر میکنم موقعیت خوبی داری برای شروع یه تجربه عکاسی اجتماعی و مستند.
    و خیلی خوبه که تند تند آپ دیت می کنی. مثل اینکه تکنولوژی موفق شده به تو نزدیکتر بشه
    مواظب خودت باش
    ماندانا

    By Anonymous Anonymous, At 3/12/2006 11:41 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home